יום שלישי, 29 ביוני 2010

בלוג יום הולדת


יום הולדת, היום הזה שבו נולדנו לפני כך וכך שנים? יום מיוחד שבו קמים בבוקר וחושבים על כל מה שצפוי לנו ביום: חברים מצלצלים, בני המשפחה מכינים הפתעות, את האוכל האהוב עלינו או מביאים משהו נחמד שאנחנו אוהבים, יוצאים לבלות יחד עם בני הזוג, הילדים, ההורים או החברים ולשמוח.
יום הולדת הוא היום היחיד בשנה שאפשר להרים אותך על כסא בלי להיחשב משוגע, לכבות נרות על עוגת שוקולד ולקוות שמחשבותייך ומשאלותייך הכמוסות יתגשמו באותו רגע, לשים זר פרחים על ראש ולרקוד במעגל... יום הולדת לילדים.
איזו חוויה זו יום הולדת עבור ילדים, הא? מביאים להם מתנות, הם מרגישים על גג העולם, כולם עושים מה שהם רוצים, מתאמצים לשמח אותם, הם אוכלים כמויות סוכר בלתי נתפסות בזמן שיא, גורסים ממתקים וחטיפים ועוגה עם החברים שלהם וכולם מברכים אותם. אחלה יום.
חגיגות יום הולדת בארצנו כבר מזמן ירדו מהפסים. חגיגות יום הולדת בגן עוד נותרו צנועות יחסית, וגם זה תלוי באיזה גן. ישנם גני ילדים שהגזימו אוד בחגיגות ובעלויות, וישנם גנים וגננות שמבינות את הצורך לחגוג ולשמוח דווקא בלי להערים הוצאות נוספות וכבדות על ההורים. גם המסר לילדים חשוב כאן: הגננת מכינה במיוחד לילד החוגג חגיגה בעצמה, אמא או אבא מכינים עוגה, כל הילדים מברכים. המודל הזה של חגיגת יום הולדת בגן הוא צנוע ופשוט, אבל פשוט עובד. הילדים משוגעים על מסיבת יום ההולדת שלהם בגן, כי היא מתמקדת במה שחשוב באמת: בילד שחוגג יום הולדת, ובאווירה שמחה, רגועה והרבה ברכות ותשומת לב.
רואים, ילדים יודעים מה חשוב.
לעומת זאת ימי הולדת שהורים עורכים לילדיהם בבית, וזו כבר תופעה ארצית שלא מיוחדת לשכונות יוקרה, גובלים בחגיגות בר מצווה, לא פחות מזה. הן מבחינת העלויות, העבודה וההשקעה של ההורים וגם מידת הלחץ של הילדים.
אנחנו כאן כדי להגיד: אפשר לפעמים כך, ולפעמים כך. כל אחד לפי טעמו אבל חשוב, שמי רוצה לעשות חגיגת יום הולדת צנועה יותר, הן מטעמי תקציב או מתוך טעם והעדפה, יידע שאפשר גם אחרת, אפשר זול יותר, אפשר יפה יותר, יום הולדת יכולה להיות הרבה יותר מקורית, הרבה פחות נדושה וחוזרת על עצמה, פחות מהונית, פחות רעשנית, הרבה יותר כייפית ויותר זולה.
זה עניין של למה הרגלנו את הילדים שלנו, זה הכל. והם לאו דווקא נהנים ממה שהמודל הזה שאליו התרגלו בשנים האחרונות.
הציע כאן בבלוג יום הולדת המון רעיונות לערכית חגיגות יום הולדת, גם בעצמכם, גם בעזרת מפעיל. יום הולדת בבית, הכנת יום הולדת בטבע, יום הולדת ביתי, יום הולדת בסגנון כל מה שיעלה בדעתכם: דורה, ברבי, ספיידרמן, כדורגל, הישרדות, חפש את המטמון, אבירים, פיות, פיראטים, כוכב נולד ועוד.
יום הולדת קסמים, יום הולדת בישול ואפייה, יום הולדת יצירה.
אל תשכחו את הילדות שרוצות יום הולדת בנות, או יום הולדת מסיבת פיג'מות...נציג המון רעיונות למסיבות בנות.
מסיבות ריקודים, בר/בת מצווה ומסיבות ריקודים או קצב לגילאים צעירים יותר – נעלה הצעות, מפעילים, מקומות לחגוג והמון רעיונות.
ימי הולדת מיוחדים או אטרקציות לימי הולדת כמו: יום הולדת בבאולינג, יום הולדת בקולנוע, בספארי ועוד.
המון רעיונות לאטרקציות קטנות וחמודות לאירועים, שיכולות לשדרג בקלות ובזול יום הולדת בבית בהכנה עצמית, כמו מפל שוקולד, בועות ממתק, הכנת פיצוץ, מתנפחים קטנים או תחנות ספורט.
כמו כן נסקור ונעלה הרבה אטרקציות מגניבות ומיוחדות לאירועים שעוד לא ראיתם.
אם אתם צריכים רעיונות לעבודות יצירה לימי הולדת, כיבוד ליום הולדת, קישוטים, הזמנות לימי הולדת והיכן למצוא הפתעות ופרסים לימי הולדת, גם בשביל זה אנחנו כאן.
אבל אנחנו לא כאן רק בשביל הילדים.
מה לעשות, גם מבוגרים חוגגים יום הולדת, ובקרוב תוכלו לקרוא על עריכת ימי הולדת למבוגרים, יום הולדת לסבא, לסבתא, לאמא, לאבא, יום הולדת 50 או ציוני דרך רשמיים אחרים.
יום הולדת רומנטי, רעיונות להפתיע את בני הזוג ביום ההולדת, הצעות לטיולים, הפתעות, מתנות ועוד.
אז חיזרו לבקר ממש בקרוב! נשמח גם לשמוע מכם רעיונות, ימי הולדת מיוחדים שחגגתם, שחגגו לכם או ערכתם לאחרים, מתנות, ברכות או הפתעות מיוחדות שקיבלתם, המלצות על מפעילים לימי הולדת לילדים, חנויות למוצרי יום הולדת ועוד. תוכלו להשאיר תגובה, ובנתיים יום הולדת שמח, מזל טוב ועד מאה ועשרים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה