יום ראשון, 19 ביוני 2011

יום הולדת בנות גיל 10 – יום הולדת לבת 10


יום הולדת בנות לגיל 10, דורש הכנה, מחשבה, תכנון וביצוע מדוקדקים ומחושבים.
כבר לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת של ילדים קטנים, ואם הילדה החוגגת מעוניינת במסיבת בנות, יש כאן אתגר מסוג חדש, שטרם נתקלנו בו עד גיל 10.
עד היום, יכולנו לארגן מסיבת בנות לילדה די בקלות, עם פעילויות שילדות אוהבות, מגיל 4-9, בנושאים משתנים לפי הגיל, אך בעיקרון די דומה: עמדות יצירה למיניהן, פינת איפור לגדולות, פינת תחפושות לקטנות, קעקועים נוצצים או צמות, צמות עם חרוזים או תסרוקות קטנות. ממתקים ועוגה סגרו את החגיגה, עד שנה הבאה.
אבל השנה הבאה הגיעה, הילדה כבר בת 10. היא רוצה מסיבת בנות בלבד לכבוד יום הולדתה, אבל שיתאים לגיל. קעקועים, תחפושות ויצירות של ילדות קטנות, כבר פחות מתאימות כאן. אז מה כן? אל דאגה, העלתי על הכתב את כל הרעיונות הכי מעולים שלי לארגון יום הולדת בנות בלבד, לגיל 10. בחרו חלק מהרעיונות או כולם, לפי הזמן העומד לרשותכן לחגיגה.
1. נתחיל עם כמה רעיונות כללים: לקחת כמה בנות לסרט בקולנוע, עם פיצה, פופקורן ושתייה. לא מומלץ למי שחוגגת יום הולדת באמצע השנה, בימי לימודים, כי להזמין רק חלק מהבנות בכתה ליום ההולדת, עלול לעורר בעיות.
2. מסיבת קריוקי: ניתן להזמין ציוד קריוקי הביתה ולערוך מסיבת יום הולדת שמחה במיוחד.
3. מסיבת דיסקו: אפשר להזמין מפעיל למסיבת דיסקו, שיערוך חוץ מריקודים ומוסיקה, גם משחקים היתוליים. אפשר גם להכין מסיבת דיסקו לבנות 10 ממש לבד: קונים כדור אורות צבעוני (בכ 100 שקלים בחנויות הצעצועים), מכינים מראש כמה שירים ומשחקים מקפיצים, מחשיכים קצת את הבית, מקשטים ורוקדים!
4. יום הולדת בנות לגיל 10: משחקים והפעלה עצמית:
כן, אפשר גם להכין מסיבת בנות ליום הולדת 10 בעצמכן, בלי הרבה בעיות. אלו הנושאים והרעיונות המתאימים לגיל:
5. להזמין מקשטת ציפורניים שתצייר על ציפורני הילדות כל מיני דמויות חביבות, תצבע בלק ותקשט באבנים. אפשר גם להפעיל תחנה כזו בעצמכן, עם 2-3 חברות או אחות גדולה. קונים כמה אבני קישוט כמו נצנצים ויהלומים, לקים בכמה צבעים, מדבקות ציפורניים לקישוט וכדומה.
6. יצירה ליום הולדת בנות גיל 10: אתן עדיין יכולות לקיים מסיבת יום הולדת שמתבססת על כמה עבודות יצירה, פשוט העבודות עצמן צריכות להיות בוגרות יותר. אם הספיק לכן עם כל קישוטי ה... קלמר, קופסת לב, כובע... נסו אחת מהיצירות הבאות:
הכנת קוקיות לשיער: קונים קוקיות לשיער הכי פשוטות. קונים כמה סרטים צבעוניים דקים מבד. גוזרים את הצבעים לרצועות קטנות באורך של כ 5-10 ס"מ, תלוי בטעמכן האישי. נותנים לכל ילדה קוקיה פשוטה וכמה רצועות סרטים צבעוניות. כל ילדה תקשור סרט – סרט, על גבי הגומיה הפשוטה. התוצאה, גומיית סרטים מהודרת! תתחדשו.
7. הכנת שקיות סבונים: משום מה, זו יצירה שחביבה גם על ילדות גדולות יותר: מגרדים בפומפיה (מראש, בלי הילדות) סבונים מוצקים בצבעים שונים. כשיש הר של סבון בכל מיני צבעים, מחולק לפי צבעים בקערות שונות, נותנים לכל ילדה: חתיכת בד יפה, סרט לקשירה. מניחים במרכז את קערות פתיתי הסבון שהכנתם מראש. כל ילדה תשלב ריחות, צבעים של סבונים לפי טעמה, תניח במרכז הבד שלה, תקשור בסרט צבעוני. קסם! שקית ריחנית לארון הבגדים, מוכנה!
8. עיצוב בבצק סוכר או עיצוב בבצק שוקולד.  ראו: יום הולדת שוקולד, שוקולד לפיסול - מתכון בצק שוקולד.  
9. משחק הגרלת פרסים: הכנת גלגל מזל או דייג של פרסים באמצעות חכה ממוגנטת, השולפת פרסים קטנים שמודבקים עליהם אטבי נייר ממתכת.
10. יום הולדת בנות 10, כיבוד: פונדו שוקולד או מפל שוקולד. ניתן להזמין מפל שוקולד, ואפשר פשוט להכין פונדו שוקולד לבד בבית, משוקולד מריר וקצת שמנת או חמאה, ממיסים ומעבירים לכלי הגשה. מסדרים שיפודים עם פירות כמו מלון, בננה, אבטיח וכולי, ממתקים כמו סוכריות גומי, מרשמלו ועוד. הבנות טובלות את השיפודים המתוקים בשוקולד, זו התעסקות שהן מאוד אוהבות, חוץ מעניין הכיבוד.
אפיית פיצות היא דרך נוספת גם לדאוג לכיבוד טעים, וגם לשתף את הבנות בפעילות כלשהי. מכינים בצק פיצה, נותנים לכל ילדה מערוך, לרדד את הפיצה. אחרי שכל הבנות רידדו את הבצק, הן ימרחו רוטב פיצה. לאחר מכן יקבלו קעריות של תוספות, וכל אחת תרכיב לעצמה פיצה אישית: פירורי גבינה, זיתים, תירס, פטריות וכולי. את הפיצה תכין כל ילדה על נייר אפייה, שבצדו השני כתוב שמה בעיפרון, כך תדעו לאחר האפייה, למי שייכת כל פיצה.
ראו גם רעיונות מקסימים להכנת כיבוד ליום הולדת מקורי וטעים.
11. אם כל הרעיונות הללו לא עוזרים, תמיד נשארת האופציה לאמהות האמיצות במיוחד: מסיבת פיג'מות. סרט, כמה עבודות יצירה, פטפוטים אל תוך הלילה, בוקר מאוחר שכולל קורנפלקס וחלב, וכולן הולכות הביתה.
קראו עוד המון רעיונות למסיבות יום הולדת. מסיבה אחרונה שהעלתי: יום הולדת צעצוע של סיפור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה